Şanlıurfa Haliliye Belediyesi, Sıfır Atık Projesi kapsamında gönderilen 7 temizlik aracını filosuna kattı. Teslim töreninde konuşan Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, “Tertemiz bir Haliliye için çalışmalarımız tüm hızı ile devam ediyor” dedi.
Haliliye Belediyesi, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığı işbirliği ile Sıfır Atık Projesi kapsamında ilk olarak gönderilen ekipmanları ilçenin birçok bölgesine yerleştirirken, bu kez yine aynı çerçevede gönderilen 7 temizlik aracını filosuna kazandırdı. Araçlar BM Kalkınma Programı Türkiye yetkilileri tarafından Haliliye Belediyesine teslim edildi.
Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde kullanılacak araçların teslim töreninde konuşan Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, tertemiz bir Haliliye için çalışmaların süreceğini belirterek şunları söyledi:
“UNDP ile birlikte Çevre ve Şehircilik Bakanlığı gözetiminde icra ettiğimiz Sıfır Atık Projesi kapsamında şehrimizin muhtelif yerlerine ilk ekipmanları yerleştirmeye başladık. Bu ekipmanları peyder pey kurum kuruluşlar, okullar ve evlere yerleştirmeye devam edeceğiz. Aynı zamanda yine ekipmanlar içerisinde yer alan 7 aracımızı bugün teslim almış bulunuyoruz. Hedefimiz her adımda her sokakta, her cadde de olmak sloganı ile tertemiz Haliliye için çalışmalarımız tüm hızı ile devam edecektir.”
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA

Son Güncelleme: 18 Kasım 2020 | Etiketler: 7 YENİ ARAÇ, DAHA KAZANDIRDI, haliliye, Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, HALİLİYE BELEDİYESİ, TEMİZLİK FİLOSUNA, TEMİZLİK FİLOSUNA 7 YENİ ARAÇ DAHA KAZANDIRDI
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо