İngiltere Championship play-off finalinde Fulham, Brentford’u 2-1 yenerek Premier Lig’e çıktı.
Wembley’de oynanan karşılaşmanın 90 dakikası 0-0 sona erdi ve mücadele uzatmalara gitti.
Maçta Fulham’a galibiyeti getiren golleri 104 ve 118. dakikalarda Joe Bryan attı. Brentford’un tek golü ise 120+4’te Henrik Dalsgaard’dan geldi.
Bu sonucun ardından rakibini tek golle geçen Fulham, Leeds United ve West Bromwich Albion’ın ardından Premier Lig’e yükselen son takım oldu.
KAYNAK:TRT SPOR
Son Güncelleme: 05 Ağustos 2020 | Etiketler: AVRUPA, Brentford'u 2-1 yenerek Premier Lig'e çıktı., DÜNYA, Fulham, FUTBOL, gündem, HABER, LİG, maç, son dakika
В штабе общественной поддержки «Единой России» в Благовещенске устроили фитнес-площадку для мам детей с ОВЗ
Birleşik Rusya, Stavropol Bölgesi’nin Predgorny ilçesinde Sovyet askeri kahramanlarının dul eşleriyle bir toplantı düzenledi
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Smolensk arama ekiplerinin Büyük Vatanseverlik Savaşı kahramanlarının isimlerini koruma projesini destekledi
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi